Termék kosárba került

Ügyfélszolgálat

Miben tudunk segíteni? :)

Szállítási díjak és információk

Kedvező szállítási díjak az ország egész területére!
Házhozszállításo, csomagpont, csomagautomata, postán maradó csomag vagy személyes átvétel

Tovább a szállítási díjakhoz

Hol tart a rendelésem?

A rendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel, a rendelésed állapotáról folyamatosan e-mail értesítőt küldünk.
Ha ezeken felül szeretnéd tudni a megrendelésed állapotát, akkor leggyorsabb és legegyszerűbben a nap 24 órájában ezt THERMOCSILLAG fiókodba bejelentkezve tudod megtenni, a következő módon:

1. A fejlécben Bejelentkezés gombra kattintva lépj be THERMOCSILLAG fiókodba!
2. Válaszd ki a Rendeléseim menüpontot!
3. Majd kattints rá az aktuális megrendelésedre, és ott megtekintheted a rendelésed aktuális állapotát!

Termék reklamáció

Gondod támadt a megrendelt termékkel? Kérjük az alábbi űrlap segítségével jelezd felénk a problémát. Az űrlap beküldésével nagyban segíted munkánkat és a gyors ügyintézést.

Termék reklamáció bejelentése

Panaszkezelés

Cégünk eltökélten törekszik a vásárlói panaszok gyors és hatékony kezelésében, kérjük, hogy pár mondatban jelezd felénk a problémát.

Panasz bejelentése

Személyes átvétel

Cím:
1038 Budapest, Szentendrei út 307.
Magyaroszág
Térkép megnyitása
Személyes átvétel nyitvatartás:
Hétfőtől-péntekig: 7:00 - 17:00
Szombaton: 7:30 - 12:00
Vasárnap: Zárva

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgált nyitvatartás:
Hétfőtől-péntekig: 7:00 - 17:00
Szombaton: 7:30 - 12:00
Vasárnap: Zárva
Bejelentkezés
Kérjük adja meg a jelszavát
Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció

Új felhasználó vagy?

Menü
Termék kategóriák
Információk
Egyéb