Ügyfélszolgálat
Miben tudunk segíteni? :)
Szállítási díjak és információk
Kedvező szállítási díjak az ország egész területére!
Házhozszállításo, csomagpont, csomagautomata, postán maradó csomag vagy személyes átvétel
Hol tart a rendelésem?
A rendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel, a rendelésed állapotáról folyamatosan e-mail értesítőt küldünk.
Ha ezeken felül szeretnéd tudni a megrendelésed állapotát, akkor leggyorsabb és legegyszerűbben a nap 24 órájában ezt THERMOCSILLAG fiókodba bejelentkezve tudod megtenni, a következő módon:
Termék reklamáció
Gondod támadt a megrendelt termékkel? Kérjük az alábbi űrlap segítségével jelezd felénk a problémát. Az űrlap beküldésével nagyban segíted munkánkat és a gyors ügyintézést.
Termék reklamáció bejelentésePanaszkezelés
Cégünk eltökélten törekszik a vásárlói panaszok gyors és hatékony kezelésében, kérjük, hogy pár mondatban jelezd felénk a problémát.
Panasz bejelentéseSzemélyes átvétel
Hétfőtől-péntekig: 7:00 - 17:00
Szombaton: 7:30 - 12:00
Vasárnap: Zárva
Ügyfélszolgálat
Hétfőtől-péntekig: 7:00 - 17:00
Szombaton: 7:30 - 12:00
Vasárnap: Zárva